شروع

سلام

امروز بالاخره تصميم گرفتم بعد از 7 ، 8 ماه که با ورد پرس آشنا شدم اينجا يه وبلاگ درست کنم

آشنا شدنم رو هم مثل خيلي هاي ديگه مديون دکتر مزيدي ميدونم که باعث علاقه من به وبلاگ وبلگ نويسي شدند البته من قبلا وباگ داشتم و آشنا شدنم با وبلاگ به 4 ، 5 سال پيش بر ميگرده ولي تمايلي به نوشتن نداشتم

توي اين وبلاگ نمي دونم در آينده چي خواهم نوشت ولي دوست دارم هرچي مي نويسم بدون دروغ و کلک باشه بر خلاف دنياي واقعي

شايد شمايي که داري اين مطلب رو مي خوني يعدا بيشتر با من آشنا شديد

پس فعلا

پاسخی بگذارید

