چرا ما هميشه بد قول هستيم؟

يادش به خير دو سه سال پيش با جمعي از بچه هاي دانشگاه يه اردو مشهد رفتيم که فکر نميکنم تا آخر عمرم چنين مسافرتي تکرار بشه. يه نفر به عنوان راهنما با ما بود که به اصطلاح راهنماي تور بود و ادعاي نظم و راستگويي و سواد و .. ميکرد

يه شب توي سوئيت ما بود و تا صبح مخ يکي از دوستان رو گرفته بود به کار بي چاره

من توي اتاق خواب خوابيده بودم ولي گاهي يه مقدار ا ز حرف هاش رو ميشنيدم

از چرنديات و حرفهاي سياسي و اجتماعي و خالي بندي هاش که بگذريم يه حرفش برام جالب بود

ميگفت آمريکايي ها آدمهاي راتگويي هستند و سر قولشونند

ولي روسها آدماي خيلي کثيفي هستند و هيچوقت به قولشون عمل نميکنند

من به راست يا دروغ بودنش کاري ندارم ميخام اينرو بگم که ما هم که ادعاي مسلموني داريم، شيعه راستگو و.. چرا اينقدر بدقوليم؟

از فدراسيون فوتبال و شرکت نفت و ايران خودرو و بانک ملي و هزار ارگان ديگه گرفته تا خود من

چرا بدقولي؟ بعضي مواقع برامون بدقولي ميشه عادت

امروز: باشه فردا برات انجام ميدم حتما خيالت راحت

فردا: اه يادم رفت

بابا اگه نميتوني يه نه بگو خلاص

مطمئن باشيد يکي از دلايل عدم پيشرفت ما همينه بدقولي

فعلا پي نون: ازدو دوست خوبم فرشاد يوسفي وژوبين آيتي هم ممنونم که اولين چراغهاي اين وبلاگ رو روشن کردند

2 پاسخ

  1. ok
    خواهش می‌كنم رفيق. خيلی‌ چاكرم
    دوست من فقط در تايپ دقت بيشتری‌ كنيد
    به هر حال همه جوره در خدمت هستيم

  2. سلام دوباره
    مرسی لطف دارید شما
    ارتباط خودتون رو با بچه‌ها بیشتر کنید

    حالا در مورد این مطلبتون یه خاطره درست و حسابی هم من دارم که چطور دروغ رو داریم به بقیه کشورها صادر می‌کنیم! اگه عمری باقی بود بعدا اشاره‌ای بهش می‌کنم
    موفق باشی

پاسخی بگذارید

