سال 86 در يک نگاه

توضيح: در پست پايين منظور من نقد نبود من اصلا کي هستم که بخوام نقدکنم اونمهم دولت (استغفرا..)
از دست يکي از سرويسهاي بانک ملي ناراحت بودم و در کنارش ميخواستم يه تلنگري به خودم باشه و ياد آوري خاطره ها

سال 86 براي من يه سال فراموش نشدني بود با وقايع تلخ و ناکامي ها

بهار که با ترم آخر دوره ليسانس شروع شد با تعداد واحد کم پروژه و کارآموزي
درسها که پاس شد و دوره کارآموزي رو تغريبا از اواسط خرداد شروع کردم و خيلي چيزا ياد گرفتم و با يکي از بهترين دوستانم يه مهندس خيلي خوب آشنا شدم که الان هم باهاش به طور مشترک داريم روي يه پروژه کار ميکنيم
توي همين مدت مشغول پروژه پاياني هم شدم که فکر نميکردم يه اسطوره بشه و انقدر طول بکشه
کار خيلي شاقي نيست ولي تنبلي و کارهاي جانبي فرصتي برام نميذاشت

بعد از امتحانات پايان ترم و اتمام کارآموزي و تحويل رفتيم سراغ کنکور و ثبت نام در آزمون هاي پارسه خونه دانشجويي و 4 نفر مشغول خوندن چه خوندني
مشغول خوندن که شديم اولين حادثه تلخ رخ داد، پدر بهترين دوستم که داشتيم با هم درس ميخونديم بر اثر بيماري سرطان فوت کرد و بدترين شک به دوستم وارد شد که ما رو هم خيلي ناراحت کرد.و تا اومد دوباره به جو قبلي برگده خيلي طول کشيد. تابستون گذشت و مامشغول درس خوندن بوديم
رمضان آمد و 19 ماه رمضان هم شوهر خالم بر اثر سرطان دستگاه گوارشي فوت کرد بعد از 2 سال درد (تصور کنيد 2 سال معده نداشته باشيد)

خلاصه اينهم از اين و ما همچنان ميخوانديم
آزمون هاي پارسه شروع شده بود و ما يکي پس از ديگري خراب ميکرديم
تا اواخر بهمن که آزمون رو 20 روز به تاخير انداختند و ما سرخوش گفتيم تو اين 20 روز همه راجبران ميکنيم ولي باز همان آش و همان کاسه
در اين بين هم از استاد راهنماي محترم پروژه تقاضاي مهلت کرده بوديم
اول اسفند آنچه نبايد اتفاق ميافتاد افتاد و من به بدترين حالت ممکن امتحان دادم و زحمات 6 ماه رو به هدر دادم

حالا بيا تازه بيفت دنبال پروژه و اينطوري سال 86 به بدترين حالت ممکن تموم شد

البته انقدر ها هم سال  بدي نبود يکسري خاطره خوب هم بود ولي ما آدمها معمولا خاطره هاي بد يادمون ميمونه.

تلاش براي خواندن دوباره برخي ازدرسهاي 4 سال دانشجويي که 3 تاش رو تازه ميخوندم و قبلا نداشتم خودش عالمي داشت

و87 چه خواهد گذشت…

فعلا

پاسخی بگذارید

