نتايج ارشد

بذار يه چيز ديگه بگم دل همتون بسوزه نتايج ارشد رو زدن

من مجاز شدم ولي به زور اونم تو يک گر ايش. اينم ميگفتن نشدي خيالم راحت ميشد ديگه چه کاريه اينا ميکنند آخه براي چي انتخاب رشته انجام بدم ؟ نامردا الهي حرومشون باشه من 4،5 ماه خوندم

حسن مجاز شده توي همه گرايش ها، آي تي هم آورده

يعقوب هم که هيچ مجاز نشده از دم

عليرضا هم که فقط آي تي داده بود اونهم نشده

دوستان، من رو يه چند وقت ديگه ميتونيد سر چهارراهها ببينيد مواظب باشيد جريمتون نکنم اعصاب ندارمها

پي نون: رضا مجاز شده تقريبا رتبش با من يکيه اون هم توي يک گراي مجاز شده

پاسخی بگذارید

