سر رسيدي از پس تاريخ

پيش نويس:

  1. 1- ديروز رفتم مدارک اعزام به خدمت رو پستيدم . دو روز قبل تر هم رفته بودم واکسنها رو زدم و مثل قبل باز تب کردم ولي اين بار خفيف تر من به اين واکسن مننژيت حساسم.
  2.  
  3. 2- بالاخره اين لايو رايتر کذايي رو درستش کردم وقتي بازش ميکردم يه ارور مي داد که فايل بک آپ فلان رو پيدا کردم پاک کنم يا نگه دارم و من هر بار مجبور ميشدم دوباره تنظيمات وبلاگ رو انجام بدم
  4. منم اومدم اول يه پوشه به اسمه My Weblog Posts-back رو پاک کردم و بعدش لايو رايتر رو پاک و مجددا نصب کردم آخا قبلا دوباره هم که نصب ميکردم نميشد.

حالا اصل مطلب :

ديروز رفت بودم خونه خاله جان که نبودن منزل ، رفتن سفر حج. رفتم توي زير زمينشون يه نگاهي به کتابهاي داستان انگليسي شون بندازم البته قبلا اجازه گرفته بودم. دنبال کتاب داستان ميگشتم که البته همشون قديمي بودند و زياد به درد نمي خوردند. لابه لاي کتابها يه سررسيد از دوران پهلوي پيدا کردم سال 2537 که فکر کنم همون سال انقلابه يعني 1357

يکسري از تاريخها و مناسبتها رو که جالب بودند با موبايلم عکس گرفتم ولي کيفيت نداره براي همين يکي دوتا رو عکس ميذارم بقيه رو مي نويسم. مناسبتهايي رو که ديگه توي تقويم نيست بيشتر گرفتم و مناسبتهاي مذهبي رو هم ننوشتم. گفتم شايد براي شما هم جالب باشه.

DSC00581 DSC00582

دوشنبه 7 فروردين – عيد نوروز- زادروز والاحضرت شاهدخت ليلا پهلوي

دوشنبه 4 ارديبهشت – سالروز تاجگذاري اعليحضرت رضا شاه کبير 2485 – سالروز تاسيس راديو ايران 2499

جمعه 8 ارديبهشت -  زادروز والاحضرت شاهپور عليرضا پهلوي 2525

شنبه 16 ارديبهشت – آغاز هفته ايران باستان

دوشنبه 25 ارديبهشت – زادروز والا حضرت شاهپور غلامرضا پهلوي

پنجشنبه 15 تير – روز جهانگردي – آغاز جشن توس

دوشنبه 19 تير – پايان جشن توس

چهارشنبه 2 امرداد – سالروز در گذشت اعليحضرت رضا شاه کبير 2503

دوشنبه 9 امرداد – روز نفت

شنبه 28 امرداد – سالروز رستاخيز ملي

شنبه 25 شهريور – آغاز سي و هفتمين سال سلطنت شاهنشاه آريا مهر

DSC00604

يکشنبه 16 مهر – آغاز جشن مهرگان – روز معلم

پنجشنبه 4 آبان – سالروز ميلاد اعليحضرت همايون شاهنشاه آريا مهر

زادروز والاحضرت شاهدخت اشرف پهلوي

سالروز تاجگذاريشاهنشاه آريا مهر و اوليا حضرت شهبانوي ايران

چهارشنبه 9 آذر – آغاز هفته روشندلان

چهارشنبه 29 آذر – سالروز ازدواج فرخنده اعليحضرت آريا مهر و اوليا حضرت فرح پهلوي شهبانوي ايران

جمعه 6بهمن – سالروز انقلاب شاه و ملت

DSC00598

پنجشنبه 3 اسفند – روز رضا شاه کبير (کودتاي سوم اسفند )

پنجشنبه 24 اسفند – زادروز اعليحضرت رضا شاه کبير – روز پدر

 

 

4 پاسخ

  1. چـــــه جالب هیچ کدوم از این تاریخا رو نمیدونستم. مرسی که نوشتیشون اینجا.
    خوب شد ۲۴ اسفند ۲۲م نبود ! :دی

  2. جشن توس؟؟؟؟ نشنیدم تا حالا!!

  3. Fat’hiyeh Reze› Reze› Khoschkysch SAVAKY

پاسخی بگذارید

