بازگرداندن پارتیشنهای از دست رفته

امروز نزدیک بود سکته کنم

می خواستم بعد چند وقت نورتون گوست نصب کنم که از هاردم بک آپ بگیرم که اگه یه اتفاقی افتاد سریع اطلاعاتم رو برگردونم. ولی نوتون گوست نصب کردن همانا بالا نیامدن بوت هارد همان حتی دیگه اوبونتو هم نیومد بالا

اوبونتوی پورتابل رو ران کردم دیدم فقط یه پارتیشن نشون میده گفتم هیچی اطلاعات هام پرید

یه دید وی دی کینگ توی درایوم گذاشتم با چند تا از برنامه هاش بوت کردم دیم نمیشه تا یه برنامه به اسم» Partition Table Doctor Boot» بوت کردم خودش پیغام داد که پارتیشن بوت نداری درستش کنم؟ گفتم اکی و سیستم رو ریست نمودم جانمی جان ویندوز اومد بالا ولی چه فایده 3 تا درایو دیگم چی؟

image

اومدم نرم افزار Partition Table Doctor 3.0 رو نصب کردم و گزینه Rebuild Partition Table رو کلیک نمودم و به به پارتیشن ها ظاهر و باطن شد و با یک ری استارت خوشگل نفس بنده به جا اومد فقط این وسط اوبونتو پرید ببینم میتونم اون رو هم برگردونم  . البته پارتیشنش رو  شناخته ولی بوت نمیشه . البته تصمیم داشتم پاکش کنم و لینوکس فدورا نصب کنم یه جورایی بهتر شد.

image

4 پاسخ

  1. آقا دمت گرم.خیلی آقایی.منم کلی اطلاعات و پروژه داشتم که کل زندگیم بود و نفسم بعد پاک شدن پارتیشنام بند اومد.با همین برنامه تونستم دوباره به زندگی برگردم.

  2. سلام دوست عزیز لطفا» بدادم برسید

    از طریق computer Management اشتباها» پارتیشن ها

    را پاک کردم (بجای مخفی کردن) کردم

    راه حل چیه که بتونم پارتیشن ها را بهمرا اطلاعاتشون برگردونم برگردونم

    لطفا» کمک کنید

    این روشی که شما گفتید در این مورد هم جواب میده ؟

    ( تو این این پاتیشن ها 3تا فایل 7 گیگی دارم که پسوند نداره و فوق العاده مهمه )

    منتظر ایمیل شما هستم

    با تشکر

  3. سلام دوست عزیز لطفا» بدادم برسید

    از طریق computer Management اشتباها» پارتیشن ها

    را پاک کردم (بجای مخفی کردن)

    راه حل چیه که بتونم پارتیشن ها را بهمرا اطلاعاتشون برگردونم

    لطفا» کمک کنید

    این روشی که شما گفتید در این مورد هم جواب میده ؟

    ( تو این این پاتیشن ها 3تا فایل 7 گیگی دارم که پسوند نداره و فوق العاده مهمه )

    منتظر ایمیل شما هستم

    با تشکر

    • ویندوزت هنوز بالا میاد یانه؟
      اگه هم منظورت از پاک کردن فرمت باشه که راه حلش با یه نرم افزار ریکاوری هست مثل
      Myfiles Recover
      و اگه هم خود پارتیشنهات حذف شدن با نرم افزار Partition magic درستش کن
      اگه ویندوزت بالا نمیاد با استفاده از همین نرم افزار های بالا درستش کن
      اگر هم میترسی و تخصصی در این زمینه نداری پیشنهاد میکنم قبل از هر اقدامی به یه متخصص مراجعه کن و سیستمت را نشونش بده

پاسخی بگذارید

