اصلاح فید

ببخشید این چند وقته فید وبلاگ خراب بود واقعا شرمنده ام دلیلش یکی از پست ها بود که حذفش کردم. اگه هنوز دوستان نمیتونند فید رو به درستی ببینند  یه بار فید رو حذف و دوباره اضافه کنید. ممنونم

http://feeds.feedburner.com/vaxiti

جشن ویژه توزیع نسخه جدید اوبونتو به خوبی برگزار شد و جا تون خالی خیلی استفاده کردم البته من تا آخر جلسه نموندم برای همین هم مثل جلسه روز آزادی نرم افزار لذت نبردم.

جلسه در تالار کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد راس ساعت 4 . بعد از تلاوت قران و سرود ملی، آقای سید سجاد موسوی در مورد تاریخچه اوبونتو توضیح دادند و بعدش هم آقای اسلامی فر در مورد مجوز های دنیای متن باز و نرم افزار آزاد توضیحاتی رو دادند.

بعد از پذیرایی و استراحت هم  آقای مجید سلامت در مورد میز کار سه بعدی و فانتزی Compiz Fusion و نرم افزار های کاربردی آزاد توضیح دادند و در آخر هم در مورد نصب اوبونتو توسط آقای روزبه شفیعی توضیح داده شد. و من هم قبل از قسمت پرسش و پاسخ از جلسه خارج شدم.

متاسفانه من عکسی از مراسم نگرفتم یعنی دوربین نداشتم که بگیرم ولی به محض اینکه وب سایت رسمی اصفهان لاگ عکسهای مراسم رو بذاره من هم اینجا قرار میدم.

اینجا گفتن یه نکته رو لازم میدونم و اون اینکه از بین دوستانی که سمینار دادند من از سمینارهای آقای سلامت و آقای اسلامی فر خیلی لذت بردم نه فقط به خاطر موضوع بلکه از طرز بیان و ارائه سمینار این دو دوست لذت بردم چونکه کاملا به بحث و پرزنتهاشون مسلط بودند.

به هر حال به همه دوستان اصفهان لاگ خسته نباشید میگم و امیدوارم در همایشهای بعدی موفق تر باشند.

یک پاسخ

  1. مرسی از اینکه مارو همیشه همراهی می کتی
    لینک وبلاگت رو توی اخبار سایت زدم

    بهراد اسلامی فر

پاسخی بگذارید

