بیماری مادر بزرگ (ننه)

خودم میدونم که این وبلاگ رو دیر به دیر آپ میکنم و خودمم هم ازاین موضوع خیلی خسته شدم

بعضی مواقع حتی شده یه مطلبی رو نوشتم و سیوش کردم که بعدا منتشر کنم ولی بازم دچار خود سانسوری شدم بگذریم

امروز یه خبر خوبی شد

چند وقتیه مادر بزرگم (مادر بزرگ پدری بهش میگیم ننه )[اسمایلی دهاتی] بیماره.  دو ماهی میشه که بعد از بازگشت از سفر سوریه این بیماری شدت پیدا کرد. بیماریش متاستازه یه نوع سرطان بد خیم در ناحیه ریه و این چند وقت  همش این آزمایشگاه و اون آزمایش و سی تی اسکن و ..

ولی خوشبختانه امروز دکتر بعد از سی تی اسکن گفت که دارو ها جواب داده و رو به بهبودی هست. نمیدونید مامان و بابام و خودم بعد از شنیدنش چقدر خوشحالیم.

شما هم دعا کنید. هر چه زودتر بهبودی کامل پیدا کنه.

ضمنا از همینجا از خدا کمال تشکر را دارم.

پی نوشت: گفته بودم دارم دایی میشم؟! فقط یه 6 ماهی باید صبر کنیم.

یک پاسخ

  1. امیدوارم که حال ننه جون بهترتر شه.

    دایی شدنتم 6 ماه زودتر تبریک میگممممم. 🙂

پاسخی بگذارید

