قدم رو

بالاخره امروز نامه محل خدمتم اومد

این متنش:

بسمه تعالی

سازمان نظام وظیفه عمومی

برگه اعلام محل مراجعه مشمولان جهت اعزام به خدمت

با تشکر از آمادگی جنابعالی جهت پیوستن به نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران بدینوسیله محل مراجعه شما به شرح زیر اعلام می گردد. (به قول دوستان تایید از من)

محل مراجعه: معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان

تاریخ مراجعه: 1387/12/01

کد مرکز آموزش: 87

آدرس مراجعه: اصفهان دروازه شیراز بزرگراه شهید وحید دستجردی جنب پل راه آهن شهرک آزمایش


رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا

سرتیپ پاسدار محمد جواد زاده کمند

از سوی سرهنگ پاسدار ناصر صباغیان

بقیه اش هم مشخصات شخصی


اینجوری که من توی اینترنت گشتم افتادم نیروی مقاومت سپاه پادگان خاتمی یزد

جالب اینجاست که سری قبلی یعنی سال 84 که رفتم سربازی و وسط آموزشی به دلیل قبولی در دانشگاه اومدم بیرون قبلش خودم رو کشتم که بیفتم سپاه و افتادم نیرو انتظامی و حالا که هیچ تلاشی نکردم افتادم سپاه خدا کنه که بامبول در نیارن. خلاصه اینکه برو بچ خدمت رفته و نرفته اگه اطلاعات خاصی از این پادگان دارند به ما هم بگن که یه پیش زمینه هایی داشته باشیم. هم خدمتی هم شدیدا می پذیریم . نبود؟

پی نون: اینهمم کد محل های آموزش برای اونهایی که برگه هاشون اومده:

کد 1 : مرکز اموزش وليعصر تبريز
کد 5 : کرمان ارتش
کد 6 :اراک نيروي انتظامي
کد 12 : مربوط به نيروي انتظامي مرزن آباد چالوسه
کد 35 : نيروي زميني ارتش تهران آموزشي 01
کد 36 :
نيروي زميني ارتش تهران آموزشي 02
کد 37 : ارتش نيروي زميني عجب شير
کد 38 : مربوط به بيرجنده
کد 47 : نيروي زميني ارتش گروه 33 توپخانه پرندک
کد 49 : نيروي زميني ارتش لشگر 16 زرهي قزوين

کد 75 : وزارت دفاع قزوين
کد 80 : ستاد مشترک سپاه
کد 82 : سپاه مرودشت
کد 87 : نيروي مقاومت سپاه پادگان خاتمي يزد
کد 88 : نيروي هوائي سپاه اردکان
کد 89 : سازمان زندان کرج
کد 94 :سپاه پادگان وليعصر ساري
کد 135 : سپاه شهيد قدوسي يزد
کد 182 : نيروي هوائي تهران ارتش
کد 185 : نيروي زميني سپاه شهداي کرمانشاه
کد 215 : پادگان شهيد پازوکي سپاه (لشکر 27 ) واقع در افسريه
کد 226 : مازاد (يعني در روز تقسيم هر جا که نيرو لازم بود به انجا اعزام خواهيد شد)
کد 234 : نيروي دريايي
کد 256 : مازاد (يعني در روز تقسيم هر جا که نيرو لازم بود به انجا اعزام خواهيد شد)

لینک منبع: پازل

این وبلاگ هم در مورد خاطراتش در این پادگان نوشته: نوشته های بی خواننده

16 پاسخ

  1. پس افتادی خاتمی؟ خوب به سلامتی 🙂
    سوالی چیزی داشتی ایمیل بزن به من

  2. سلام ممنون که لیست کد ها رو گذاشتی
    من اول اسفند 87 اعزامم
    با کد یک

  3. سلام
    خسته نباشی آشخور
    چه تفاهمی من هم اول اسفند ان شالله همون پادگان خاتمی یزدم – کد 87
    برگه ی من هم عین تو اومده باید برم شهرک آزمایش ساعت 7 صبح

  4. سلام واکسیتی،محسن عزیز
    من مثل شما اول اسفند باید بیام شهرک و اگه همدیگه را پیدا کردیم با هم بریم یزد
    من هم امیدوارم دوستان خوبی بشیم .

  5. ba tashakor ,avale ordibeheshte 88 ba kode 256 ezamam,nemidoonam karajam ya mazad !?

  6. کسی میدونه کد 39 ماله کجاست؟ لطفا زود بگین

  7. آقا سلام داداش
    كسي ميدونه كد 282 كجاست
    مخلص

  8. با سلام
    يكي لطف كنه و به من بگ پادگان نيروي زميني سپاه شهداي كرمانشاه (كد 185) اولا چه جور جاييه؟ ثانيا در كجاي استان كرمانشاه واقع شده ؟ داخل شهره شا خارج شهر كرمانشاه؟

    • من دوران آموزشی رو شهدای کرمانشاه خدمت کردم
      فقط همینو بگم که به هتل شهدا مشهوره دیگه خودت تا تهشو بخون.
      یکی از بهترین دوران عمرم بود،طبیعت زیبا،هوای عالی،همه چی آزادو…
      برو حالشو ببر چون من توی اون 2 ماه 5 کیلو چاق شدم.

  9. سلام .منم 1/3/89 دارم میرم تا الان نامه محل خدمتم نیومده نمیدونم کدوم شهر میوفتم .ضمنا پذیرش سپاه شدم مدرکم لیسانس. موفق باشید

پاسخی بگذارید

