وقتی واکسیتی کوچک بود

می‌دونید که بروبچ وبلاگ نویس یه بازی راه انداختن به ابتکار عمو هوشنگ به اسم «وقنی … کوچک بود»

قوانینش رو هم می‌تونید توی وبلاگ عمو هوشنگ بخونید البته من از طریق وبلاگ حدیثه متوجه شدم

من هم خودم رو انداختم وسط بازی و خودم رو دعوت کردم

عکس از بچگیم زیاد دارم ولی متاسفانه اسکنر و دوربین دیجیتال در دسترس نبود پس تعدادی از عکسهایی رو که دختر داییم از توی آلبومش برام عکس گرفته و بهم داده رو می‌ذارم

دلم نیومد راجع به این کار دختر داییم هم نگم.  دختر دایی من چند وقت پیش یک سی دی درست کرده بود به اسم «ازدیروز تا امروز» و بهمون داد از عکسهای آلبومش که من و خانوادم توش بودیم و به همراه عکسهایی از پدر بزرگ ومادر بزرگ و جد و جده مادریم و یکسری عکسهای دسته جمعی،  دستش درد نکنه.

این دو تا رو خودم قبلنا اسکن کردم

مامانم میگه فکر کنم یک سالت بود شاید ۶۴

vvv1

این یکی رو یادمه توی آتلیه شروین میدون انقلاب گرفتم سوم دبستان بودم به لبام توجه کنید مامانم بهم لژ مالیده بود اسمایلی طاغوتی به خاطر کراوات  حدودا سال  71، بزرگش به دیوار اتاقمه

vvv2

این دو تا هم از آلبوم دختر دایی

اینم منم توی باغمون اون موقع پر گل میخک بود

dsc00553

اینجا هم توی تختم هستم

dsc005812

بچه گیهام این لپای من برام دردسر بود هر کی من رو میدید لپم رو میکشید بخصوص دخترها توی سرویس مدرسمون آخه مثل الان که نبود، توی محل یه سرویس بود که ما رو میبرد منهم از همه کوچیکتر، و دخترهای بزرگتر از من این لپ من رو هی میکشیدن نامردا.

البته من در حدی نیستم که کسی رو دعوت کنم به بازی ولی از همه جامعه وبلاگ نویس و ننویس ایران تقاضا میکنم عکسهای از قنداق تا امروز شون رو بذارن تو وبلاگشون تا ما نیز حالش رو ببریم

6 پاسخ

  1. به به
    سلام خدمت دوست عزیز
    خیلی ممنون که شما م توی بازی شرکت کردی، کل خوشحالمون کردی
    اون عکس با کرواتتون خیلی شیکه، به به 😎
    اون عکس با گل هاتون رو خیلی دوس دارم، فکر کنم آفتاب تو چشماتون بوده کلی آخم کردی
    چشمم روشن، از هم کودکی با دخمل ها … دمتتون گرم
    بازم ممنون که شرکت کردی 😀
    شما هم دعوت کن، یعنی چی در حدی نیستم … دعوت کن 😉

  2. اون لبخندی که تو عکس کراواتیت داری همون لبخندیه که میشناسونتت! یونیکه!!

  3. مرسی ایمی جان
    به بازی دعوتی ها

  4. لُـــــــــــــــــــــــــــــــــژ ؟ : )))))) واسه همین لباتو غنچه کرده بودی؟ :))

    اها راستی یه چیزی بگم :دی گفتی گُل میخک، خواستم بگم که از این گُل میخک بدم میاد! :پی

پاسخی بگذارید

