پیش به سوی یزد

امروز رفتم شهرک آزمایش بعد کلی معطلی ،  کدها رو خوندن و گفتن 2 حالت داره:

1- اگه میخاین خودتون با هزینه خودتون بیاین، شنبه ساعت 8 صبح یزد دم پادگان خاتمی باشین

2- اگه میخاین ما ببریمتون با اتوبوس فردا ترمینال کاوه

و من هم چون صف دوم جزو 17 نفر اول بودم و دیدم به صرفه نیست خودم برم تا میایم آدرس پیدا کنم و اینا، نمی ارزهقرار شد فردا صبح ساعت 8 ترمینال کاوه  تعاونی 6 سوار اتوبوس بشم

اینم کلمه (با تشدید روی ل) کچلش کردم حالش و ببره 😀

این نواحی قرمز روی کله هم پیچ های کله بنده است 2 تا عقب و یکی جلو به اضافه محل شکستگی های دوران بچگی

اون بزرگه بخیه اش خیلی با حال بود برا همین جاش اینقدر بزرگه

میگن اینا که 2 تا پیچ دارند 2 تا زن میگیرن! من 3 تا دارم و فکر کنم خرجم بره بالا:D

شما ها نمیدونید علت این پیچ ها چیه به جز وراثت؟و اصلا اسم علمیش چیه؟

خوب دیگه  برم ساکم رو ببندم ملالی نخواهد بود جز دوری کامپیوترم

پس تا مرخصی بعد

پاسخی بگذارید

