تا آخر سال

تا آخر سال چیزی نمونده و خیلی کاراهای ناتموم دارم خدمتم هم یه سالگیش تموم شد جا داشت به همین مناسبت یه پست بزنم پارسال همین موقه ها یزد بودم پادگان خاتمی الان کیا هنوز دارن خدمت میکنن؟ توی پادگان فعلی خودمون که فکر کنم 2 نفر موندیم بقیه همه کسری داشتن رفتن

بدتر از همه چیزی که امسال فکرش رو نمیکردم سال تحویل شیفتم و در پادگان ولی بی خیال اینهم خودش یه خاطره است اگه بچه ها بیان و دور هم باشیم یه خاطره شیرین میشه

الان دلم میخاد برم کتابهای ناخوندم را تموم کنم ولی چه کنم که این تنبلی نمیذاره

2 پاسخ

  1. منو هم بذار تو جمع خدمتی ها! هرچند عید رو خونه هستم ولی شیفت نیمه ی دوم و از دست دادن سیزده بدر واقعا برابری میکنه با سال تحویل…

پاسخی بگذارید

