ماجرای استخدام نشدن من در آموزش و پرورش

دفعه قبلی که پست زدم فکر میکیردم تا آخر مهر حتما حتما کار پیدا میکنم ولی متاسفانه نشد

آموزش و پرورش بود که گفتم قبول نشدم ولی قبول شدم . یعنی یک هفته بعد از اعلام نتایج من رفتم تو سایت گفتم یه بار دیگه این صفحه نتایج را باز کنم یعنی بیشتر هدفم این بود ببینم کسایی که میشناسم قبول شدند یا نه خلاصه کد ملی خودم را وارد کردم و با تعجب دیدم زده قبول شدید

حالا یک هفته هم از فرصت مراجعه به سازمان گذشته و ساعت 9 شب. با یکی از اقوام که میدونستم قبول شده تماس گرفتم گفت فردا با این مدارک برو سازمان. رفتیم سازمان گفتند برو برای کارای مصاحبه خلاصه دردسرتون ندم ماجرای مصاحبه و آزمون علمی هم خودش داستانی بود بالاخره مراحل گزینش تمام و کمال انجام شد.

اما در روز اعلام نتایج نهایی

شهرستان بودم با یه مکافاتی اینترنت جور کردیم و رفتیم تو سایت اسم بزن نیست کد ملی بزن نیست شماره داوطلبی بزن نیست داوطلب گرامی هر سه روش را امتحان کن اگه نبود قبول نشدی دیگه نمره و امتیاز و چرا رد شدی و اصلا تو رد شدی یا اسمت وجود نداره و … کشک

خوب اون روز با افسوس گذشت تا اومدم اصفهان و یکی از اقوام گفت برو اعتراض بزار بهت میگن چرا ردت کردند خلاصه رفتیم و با کمک از بند پ و غیره فهمیدیم که دلیل رد اینجانب به خاطر تاریخ پایان خدمت هست که 20 روز بعد از تاریخ  ثبت نام برای آزمون بوده  است و ضمنا  خودشون هم بخشنامه ای اول زده بودند که تاریخ پایان خدمت تا 15 مرداد هم قبوله و بعد زدند زیرش که اون بخشنامه لغو است آقا سرتون را درد نیارم به هر دری زدیم باز نشد و این شد که ما لقایش را به بقایش بخشیدیم یا یه چیزی تو همین مایه ها.

دلم از این میسوزه که برای رشته ما فقط 9 نفر در استان میخواستن و من امتیاز لازم را آورده بودم

ولی خوب قسمت نبود و شاید این پاسخ و تشکر مسولین بود به 30 سال خدمت پدرم دراین وزارت

خیلی ها در جریان این استخدام گفتند فقط  بچه های فرهنگی را استخدام کردند ولی اینطور نبود این واقعا بی انصافیه نابراری خیلی بود ولی این را مطمئن باشید (نمونش دو تا از دوستای خودم که قبول شدندیکیش پدرش تو شهرداری بود یکی دیگش هم کشاورز) که  سازمان آموزش و پرورش همیشه سازمانی بوده که کمترین ارزش را به کارکنان خودش میداده من یادمه وقتی که ما شاگرد اول میشدیم توی دبستان یا راهنمایی به ما یه رادیو دو موج و یه لوح میدادند در صورتی که سازمانهایی مثل اداره برق خیلی بیشتر هدیه میدادند و یا یادمه 3 سال پیش یه استخر به نام مروارید افتتاح شد که انصافا یکی از بهترین و بزرگترین استخرهای شهر باشه که آموزش و پرورش ساخت و در مثلا در اختیار فرهنگیان گذاشت ولی بعد از یکسال دیدیم که از فولاد مبارکه تا تاکسی رانی در اون حضور داشتند و سانس داشتند در حالیکه شما عمرا بتونید در استخرهای خصوصی اینجور سازمانها وارد بشید و این مطالب را خود روسا نیز قبول دارند همونطور که من به آقای عاملیان رییس آموزش و پرورش استان شخصا گفتم.

پاسخی بگذارید

